вул. Міста Шалетт 1А

СТО: 09:00-20:00; Автомийка: 08:00-22:00

  • Головна
  • /   Заміна вакуумного підсилювача гальм

Заміна вакуумного підсилювача гальм

Вакуумний підсилювач гальм (скорочено ВПГ, або вакуумник) - елемент гальмівної системи сучасних автомобілів, який відповідає за посилення тиску, який здійснив водій на педаль гальма. Принцип його роботи простий, а функції дуже важливі: розгерметизація камери підсилювача призводить до порушення роботи двигуна, збільшення витрати палива, а головне - до зниження безпеки на дорозі.

Майстри сервісного центру DZigora Complex допоможуть вам швидко та професійно замінити ВПГ, щоб відновити динаміку гальмування та працездатність гальмової педалі. Ми працюємо на лівому березі Києва щодня - записуйтеся по телефону або через форму нижче!

Ціни на послуги

Послуга Ціна, грн.
Заміна вакуумного підсилювача гальм від 950

Чому варто вибрати наш автосервіс

Кращі запчастини

Ми співпрацюємо з постачальниками, тому встановимо саме такий ВПГ, який потрібен для вашого авто. А якщо запчастини немає в наявності, то організуємо її швидку доставку під замовлення.


Досвідчені майстри

Заміна вакуумника вимагає знання пристрою гальмівної системи авто, а також наявності професійних інструментів. Наші фахівці проведуть її швидко й акуратно.


Відпочинок і перекус

Чекаєте, поки механіки закінчать роботу з авто? Завітайте в кафе поряд з нашим сервісом: тут вам запропонують смачну каву, апетитні десерти або комплексний обід.


Часті запитання

Які причини несправності ВПГ?

Головна причина неполадок - втрата герметичності камери, в якій при нормальній роботі пристрою повинен зберігатися вакуум. Це може статися через:

  • ушкодження робочої мембрани (діафрагми), яка розділяє вакуумну й атмосферну камери;
  • поломки клапанів;
  • пошкодження вакуумного шланга;
  • появи зазорів у місцях з'єднань через знос ущільнювачів.

Як зрозуміти, що вакуумник несправний?

Про неполадки вакуумного підсилювача гальм можуть говорити такі ознаки:

  • двигун "троїть" при натисканні на педаль гальма;
  • знизилася ефективність гальмування;
  • педаль гальма натискається дуже туго або западає;
  • під капотом при гальмуванні лунає свист.

Заміна або ремонт вакуумного підсилювача?

У більшості випадків, якщо мова йде про недорогі автомобілі, то ВПГ раціональніше буде замінити, ніж відремонтувати: ціна нового вузла не надто висока, за часом така процедура буде швидшою, а ризик повторних неполадок менший. Винятком може стати вакуумний шланг, який відносно нескладно поміняти - за умови, що діагностика не показала інших несправностей.

Що стосується дорогих іномарок, то для них виробники випускають непогані ремкомплекти, а вартість всього вузла помітно вища. Тому для таких авто до ремонту ВПГ вдаються частіше.

Приклади робіт

Наші сертифікати

Записатися