вул. Міста Шалетт 1А

СТО: 09:00-20:00; Автомийка: 08:00-22:00

Розвал-сходження коліс у Києві

Автосервіс DZigora здійснює комп'ютерну та лазерну діагностику й регулювання розвалу-сходження коліс у Києві на лівому березі. Ми обслуговуємо легкові автомобілі, мікроавтобуси та позашляховики. Під час виконання робіт наші фахівці дотримуються строгих технічних правил і стандартів, що є запорукою якісного обслуговування наших клієнтів, їх задоволеності й позитивних відгуків про нас.

Для регулювання розвалу-сходження коліс ми використовуємо комп'ютерний 8-сенсорний стенд Trigon 725 (див. нижче) виробництва Mondolfo Ferro (Італія). Цей стенд являє собою електронний блок, який сполучається із CCD-головками, на яких встановлені датчики, а також комп'ютером з базою даних на 4500 моделей авто. Точність регулювання - 0,01 градуса.

Стенд для розвалу-сходження Trigon 72

Регулювання розвалу-сходження здійснюється наступним чином. Спочатку автомобіль піднімається на підйомниках, після чого на колеса встановлюються датчики. За допомогою датчиків проводиться вимір кутів установки коліс (розвал, сходження, кастер), і ці дані направляються на аналіз у комп'ютер. Якщо отримані дані відрізняються від нормальних (прописаних у базі заводом-виробником авто), то майстер здійснює регулювання розвалу, а стенд працює в режимі моніторингу до виставлення коректних величин кутів.

Розвал-сходження автомобіля Jeep Процес регулювання розвалу-сходження легкового автомобіля

Розвал-сходження легкового автомобіля Процес регулювання розвалу мікроавтобуса

Ціни на розвал-сходження

Послуга Ціна, грн.
Легкові а/м 400
Позашляховики м/автобуси від 450
Перевірка (без регулювання) легкові а/м 300
Перевірка (без регулювання) позашляховики, м/автобуси 400

Чому варто вибрати наш автосервіс

Оперативність

Повний цикл діагностики з наступним регулюванням розвалу-сходження займає близько 40 хв.


Професійне обладнання

У нашій роботі ми використовуємо новітню апаратуру, яка дає максимально точні результати під час діагностики.


Рестобар

У розпорядженні нашого автосервісу є комфортабельний рестобар, де ви можете відпочити під час техобслуговування та навіть подивитися футбол.


Часті запитання про розвал-сходження

Коли потрібно робити розвал-сходження

Як правило, для вітчизняних машин, які їздять по нашим дорогам рекомендують після 10-15 тис. км пробігу, для іномарок цей показник трохи більший - 30 тис. км. Але в разі аварії або, якщо ви наїхали на бордюр або зловили велику яму, фахівці рекомендують відразу ж звернутися в СТО. Якщо ви помітили, що покришки стали нерівномірно стиратися або керувати автомобілем стало важче - це теж сигнал провести регулювання розвалу-сходження коліс.

На що впливає розвал-сходження

Розвал-сходження впливає на стійкість автомобіля, зниження занесення машини. При правильному підборі кутів зменшується знос покришок і поліпшується керованість транспортного засобу. Зрештою, це економія палива та безпеку для вас і вашої родини, адже хороше керування - це впевненість на дорозі.

Чи можна робити розвал-сходження передніх коліс без задніх

Можна, адже розвал-сходження роблять тільки передній осі, а саме тих коліс, які беруть участь безпосередньо в поворотах самого автомобіля. Сходження - це різниця відстаней між передніми й задніми точками дисків коліс у горизонтальній площині. Розвал є кутом між площиною обертання і вертикаллю колеса автомобіля. Але в деяких випадках роблять розвал задніх коліс, наприклад, у спортивних і гоночних автомобілях для кращої стійкості на поворотах.

Фото робіт з розвалу-сходження

Наші сертифікати

Записатися