Як правило, для вітчизняних машин, які їздять по нашим дорогам, рекомендують цю процедуру після 10-15 тис. км пробігу, для іномарок цей показник трохи більший - 30 тис. км. Але в разі аварії або, якщо ви наїхали на бордюр або зловили велику яму, фахівці рекомендують відразу ж звернутися в СТО. Якщо ви помітили, що покришки стали нерівномірно стиратися або керувати автомобілем стало важче – це теж сигнал провести регулювання розвалу-сходження коліс.
- Головна
- / Розвал-сходження коліс у Києві
Розвал-сходження коліс у Києві
- Розвал-сходження
- Ремонт двигуна
- Паливна система
- Ремонт кермового управління
- Ремонт ходової частини
- Кондиціонер, фільтр салону
- Заміна зчеплення
- Система охолодження
- Діагностика авто
- Заміна ГРМ
- Ремонт гальмівної системи
- Заміна/зарядка акумулятора
- Заміна/ремонт стартера
- Заміна/ремонт генератора
- Ремонт і діагностика вихлопної системи
- Послуги для корпоративних клієнтів
- Ремонт і заміна коробки передач
- Заміна мастила
- Ремонт системи опалення
- Комплексна мийка авто
- Зовнішня мийка
- Хімчистка салону авто
- Мийка двигуна
- Оновлення шкіри салону
- Детейлінг авто
- Полірування фар
- Чорніння шин
- Полірування кузова авто
- Хімчистка килимів
- Обклеювання авто захисною плівкою
- Сезонна зміна шин
- Сезонне зберігання шин
- Балансування
- Монтаж/демонтаж коліс
- Зняття/встановлення коліс
- Ремонт шин
- Вулканізація
- Рихтування/прокатка дисків
- Інші послуги
- Фарбування дисків
- Перевірка тиску й підкачування шин
- Зварювання дисків

Автосервіс DZigora здійснює комп'ютерну та лазерну діагностику й регулювання розвалу-сходження коліс у Києві на лівому березі. Ми обслуговуємо легкові автомобілі, мікроавтобуси та позашляховики. Під час виконання робіт наші фахівці дотримуються строгих технічних правил і стандартів, що є запорукою якісного обслуговування наших клієнтів, їх задоволеності й позитивних відгуків про нас.
Для регулювання розвалу-сходження коліс ми використовуємо комп'ютерний 8-сенсорний стенд Trigon 725 (див. нижче) виробництва Mondolfo Ferro (Італія). Цей стенд являє собою електронний блок, який сполучається із CCD-головками, на яких встановлені датчики, а також комп'ютером з базою даних на 4500 моделей авто. Точність регулювання - 0,01 градуса.
Регулювання розвалу-сходження здійснюється наступним чином. Спочатку автомобіль піднімається на підйомниках, після чого на колеса встановлюються датчики. За допомогою датчиків проводиться вимір кутів установки коліс (розвал, сходження, кастер), і ці дані направляються на аналіз у комп'ютер. Якщо отримані дані відрізняються від нормальних (прописаних у базі заводом-виробником авто), то майстер здійснює регулювання розвалу, а стенд працює в режимі моніторингу до виставлення коректних величин кутів.
Ціни на розвал-сходження
Послуга | Ціна, грн. |
---|---|
Легкові а/м | 400 |
Позашляховики м/автобуси | від 450 |
Перевірка (без регулювання) легкові а/м | 300 |
Перевірка (без регулювання) позашляховики, м/автобуси | 400 |
Чому варто вибрати наш автосервіс

Повний цикл діагностики з наступним регулюванням розвалу-сходження займає близько 40 хв.

У нашій роботі ми використовуємо новітню апаратуру, яка дає максимально точні результати під час діагностики.

У розпорядженні нашого автосервісу є комфортабельне кафе Giraffe, де ви можете відпочити під час техобслуговування.
Часті запитання про розвал-сходження
Коли потрібно робити розвал-сходження
На що впливає розвал-сходження
Розвал-сходження впливає на стійкість автомобіля, зниження занесення машини. При правильному підборі кутів зменшується знос покришок і поліпшується керованість транспортного засобу. Зрештою, це економія палива та безпеку для вас і вашої родини, адже хороше керування – це впевненість на дорозі.
Чи можна робити розвал-сходження передніх коліс без задніх
Можна, адже розвал-сходження роблять тільки передній осі, а саме тих коліс, які беруть участь безпосередньо в поворотах автомобіля. Сходження – це різниця відстаней між передніми й задніми точками дисків коліс у горизонтальній площині. Розвал є кутом між площиною обертання і вертикаллю колеса автомобіля. Але в деяких випадках роблять і розвал задніх коліс, наприклад, у спортивних і гоночних автомобілях для кращої стійкості на поворотах.