Зазвичай кермовий механізм зносостійкий, і перші проблеми з'являються через 100 000 - 150 000 км пробігу автомобіля. Рекомендується як мінімум раз на рік проводити діагностику системи управління. Першими ознаками несправностей є такі симптоми:
- постукування і шум у кермовому механізмі;
- надмірний люфт рульового колеса;
- деформація деталей рульового приводу;
- неправильна установка кутів передніх коліс;
- низький тиск у шинах передніх коліс;
- відсутність мастила в картері рульового механізму;
- пошкодження деталей кульових шарнірів, підшипника верхньої стійки опори;
- незвичне биття на кермовому колесі або його туге обертання;
- протікання робочої рідини.
Якщо ви спостерігаєте один або кілька таких ознак у роботі свого автомобіля, то вам обов'язково слід провести діагностику транспортного засобу. Якщо ваша машина оснащена гідропідсилювачем керма, то можуть спостерігатися такі пошкодження:
- знос підшипника вала насосу;
- пробуксовка ременя приводу насоса;
- низький рівень робочої рідини в бачку;
- засмічення елементів приводу;
- ослаблення кріплення або пошкодження шлангів.