З метою профілактики неполадок діагностика ходової автомобіля повинна проводитися приблизно через кожні 10-30 тис. км пробігу. Такий діапазон у першу чергу обумовлений умовами експлуатації. Так, знос збільшується під час поїздок нерівними (з вибоїнами) дорогами. Простої в заторах, часті маневри також призводять до швидкого зношування. Справність ходової частини авто багато в чому визначає безпеку й комфорт поїздки. Ось чому діагностику слід проводити систематично. У автосервіс також необхідно звернутися, якщо:
- з'явився крен кузова;
- збільшився люфт кермового колеса;
- автомобіль заносить на дорогах на великій швидкості;
- машина нахиляється в сторону при гальмуванні;
- з'явився нехарактерний стук або шум під час руху.
Слід врахувати, що не всі неполадки можна помітити вчасно, тому систематична комп'ютерна діагностика підвіски автомобіля необхідна, навіть якщо немає видимих несправностей.