вул. Міста Шалетт 1А

СТО: 09:00-20:00; Автомийка: 08:00-22:00

Ремонт АКПП

Автоматична трансмісія (коробка передач) сьогодні дуже популярна на багатьох марках авто; водії цінують її за зручність експлуатації. Цей вузол досить складний у пристрої і часто працює з високими навантаженнями, а значить - схильний до зносу. Чим раніше він буде виявлений, тим краще: з часом неполадки можуть привести до повного виходу коробки з ладу.

СТО DZigora Complex пропонує якісний професійний ремонт різних АКПП, зокрема варіаторів (CVT) і коробок DSG. Ціна наших послуг залежить від складності ремонту. Уточнити її, а також записатися в автосервіс ви можете за телефоном, вказаним угорі.

Ціни на послуги

Послуга Ціна, грн.
Ремонт АКПП від 850

Чому варто вибрати наш автосервіс

Досвідчений персонал

Наші майстри по ремонту АКПП мають відмінну кваліфікацію, а також використовують професійні інструменти та обладнання для гарантії результату.


Оригінальні запчастини

Для ремонту автоматичних коробок передач рекомендується використовувати нові оригінальні деталі, які ми можемо надати зі складу або під замовлення.


Кафе на території

Ви можете відпочити, випити кави або пообідати в затишному кафе Giraffe поруч з СТО, поки фахівці зайняті ремонтом вашого автомобіля.


Часті запитання

Які ознаки несправності автоматичної трансмісії?

Найчастіше про неполадки АКПП свідчать:

  • заїдання або прослизання однієї або декількох передач;
  • поштовхи при перемиканні передач;
  • запах гару, паленої гуми або пластику з коробки;
  • протікання мастила (поява масляних плям під автомобілем).

Що входить у ремонт коробки передач автомат?

Перед початком ремонту обов'язково проводиться діагностика коробки, яка дозволяє зрозуміти, в чому полягає несправність. У деяких випадках буває достатньо просто замінити мастило в АКПП.

Потім вузол у більшості випадків знімають (демонтують) у суворій відповідності з інструкцією виробника. Сам процес може включати ремонт або заміну:

  • гідротрансформатора ( «бублика») - він вважається найдорожчою деталлю, але також часто виходить з ладу;
  • гідроблоку (гідроплити);
  • фрикційних дисків (фрикционов);
  • селектора й ручки;
  • блоку управління й електронних плат;
  • мехатроніка (в коробках DSG);
  • корпусу АКПП;
  • гальмівної стрічки;
  • підшипників, шестерень, фільтра та інших деталей.

Після ремонту коробка збирається в зворотному порядку і встановлюється на авто; потім проводиться тест-драйв для перевірки її працездатності.

Ремонт або заміна АКПП?

Повна заміна автоматичної коробки потрібна досить рідко. Зазвичай вона потрібна тільки після дуже серйозних поломок, або для старих АКПП, у яких зносилося багато деталей.

Більшість проблем автоматичної коробки передач можна вирішити шляхом професійного ремонту. Питання тільки в його складності та вартості - все залежать від того, які запчастини вийшли з ладу.

Приклади робіт

Наші сертифікати

Записатися