вул. Міста Шалетт 1А

СТО: 09:00-20:00; Автомийка: 08:00-22:00

Заміна мастила АКПП у Києві

Автоматична коробка передач – один з найскладніших вузлів автомобіля, що працює при високих температурах (до 150 градусів) і значних механічних навантаженнях для передачі крутного моменту. Для забезпечення плавного ходу та хорошого зчеплення шестерень, поршнів, фрикціонів та інших рухомих частин у трансмісію заливається масло. Від його стану залежить швидкість зносу АКПП і пробіг до наступного капремонту. Якщо масло виробило свій ресурс, його необхідно замінити, інакше воно викличе вихід з ладу всієї АКПП як ланцюгову реакцію.

Заміна масла в АКПП – відповідальна процедура, при якій слід враховувати:

  • тип мастила, який застосовувався раніше;
  • наскільки погіршилися його характеристики;
  • який пробіг «пройшло» попереднє мастило, термін його експлуатації;
  • чи стало мастило темним, мутним;
  • чи є в змащувальному матеріалі або на магнітах продукти зносу – сталева або латунна металева стружка;
  • наявність пилу від фрикційного паперу;
  • стан фрикціонів, поршнів, наявність люфтів;
  • стан піддону коробки-автомата (він служить гарним індикатором загального стану КПП).

Фахівці DZigora Complex проаналізують усі ці фактори та професійно виконають заміну. Щоб записатися до нас заздалегідь, телефонуйте за вказаним вище номером або натискайте на кнопку нижче.

Ціни на заміну мастила в АКПП

Послуга Ціна, грн.
Заміна рідини АКПП без заміни фільтра від 400
Заміна рідини АКПП із заміною фільтра від 550

Чому варто вибрати наш автосервіс

Заміна мастила за 90 хвилин

Якщо АКПП у хорошому стані й ремонт не потрібен, через півтори години ви вже зможете виїхати на новому маслі.


Оригінальне мастило

Виготовлено кращими світовими виробниками, підтверджено сертифікатами якості.


Кафе поруч

Поки майстри працюють над вашим авто, у нашому кафе "Giraffe" ви можете перекусити та випити чашечку кави.


Часті запитання

Від чого залежить спосіб і вартість обслуговування АКПП?

Залежно від стану трансмісійних деталей, а також нехарактерної поведінки коробки передач під час їзди, рекомендується (у порядку складності та, відповідно, ціни робіт):

  • часткова заміна мастила;
  • повна заміна мастила в АКПП;
  • чистка забитого гідроблоку, соленоїдів, гідротрансформатора;
  • заміна окремих деталей АКПП;
  • капітальний ремонт автоматичної трансмісії, а у важких випадках – повна заміна вузла.

Коли потрібно міняти мастило в АКПП?

Багато виробників стверджують, що мастило в їхні АКПП залито на весь термін служби машини. Але на практиці виявляється, що за орієнтовний термін експлуатації береться приблизно 6 років. Хочете використовувати авто довше або купили транспорт з пробігом? Тоді рідину точно доведеться міняти.

Приблизний термін, після якого варто перевірити стан мастила – 60 тис. км пробігу. Але він може зменшуватися, якщо:

  • машина експлуатується в умовах морозної зими або дуже спекотного літа;
  • ви багато їздите містом і постійно стоїте в заторах;
  • авто використовується для буксирування причепа;
  • ви віддаєте перевагу агресивному водінню з різким розгоном і гальмуванням;
  • ви часто пересуваєтеся бездоріжжям.

Повна чи часткова заміна мастила?

  • Часткова заміна оновлює вміст автоматичної коробки не повністю: близько половини старої рідини в ній залишається, затримуючись у клапанах та інших деталях. Така процедура набагато швидше і коштує дешевше, ніж повна. Але варто пам'ятати: вона можлива, тільки якщо сама АКПП знаходиться в хорошому стані, а у старому мастилі немає великих забруднень. Ще одна обов'язкова умова – нова рідина повинна бути того самого типу, що і стара.
  • Під час повної заміни до радіатора трансмісії підключається гідравлічний апарат, який промиває коробку і заповнює її новим мастилом. При цьому абсолютно вся стара рідина видаляється. Це суттєво ефективніше, а також дозволяє залити інший тип мастила, якщо потрібно. За ціною такий варіант помітно дорожчий, ніж перший, але все ж набагато дешевший, ніж ремонт АКПП.

Фото нашого автосервісу

Наші сертифікати

Записатися на заміну мастила в АКПП