вул. Міста Шалетт 1А

СТО: 09:00-20:00; Автомийка: 08:00-22:00

  • Головна
  • /   Заміна гальмівних колодок у Києві

Заміна гальмівних колодок у Києві

Гальмівна система - мабуть, одна з найважливіших систем автомобіля, від якої залежить не тільки його експлуатаційна придатність, а й безпека водія та пасажирів. Тому своєчасне проходження технічного огляду та діагностики гальмівного механізму обов'язкові для всіх власників авто, адже багато неполадок простіше попередити заздалегідь, не вдаючись до дорогого ремонту.

Автосервіс DZigora проводить заміну гальмівних колодок у Києві на лівому березі. Ми пропонуємо вам висококласне обслуговування та гарантуємо гідний результат за доступною ціною. Щоб дізнатися вартість заміни гальмівних колодок, будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером, або ж ознайомтеся з цінами в прайс-листі, який розміщений нижче. Також по телефону ви зможете записатися на нашу СТО на зручний для вас час.

Наша СТО також виконує інші роботи по ремонту гальмівної системи:

Ціни на заміну гальмівних колодок

Послуга Ціна, грн.
Гальмівні колодки дискові (комплект) від 350
Гальмівні колодки барабанні (комплект) від 650
Заміна колодок ручного гальма від 750

Чому варто вибрати наш автосервіс

Оригінальні запчастини

Наша СТО працює тільки з оригінальними запчастинами, які підтверджені відповідними сертифікатами якості.


Професіоналізм

У нашому комплексі працюють профільні механіки високого класу, які завжди виконують свою роботу на совість.


Кафе поруч

Ми обладнали зону відпочинку, в якій ви зможете розслабитися, перекусити або замовити повноцінний обід, поки машина перебуває на технічному обслуговуванні.


Часті запитання про гальмівні колодки

Які основні причини зносу гальмівних колодок

Гальмівні колодки самі по собі є деталями з обмеженим терміном експлуатації, тому звичайний знос ми не будемо брати до уваги, а перерахуємо ті чинники, які можуть прискорити його.

  • Низька якість колодок, а точніше - їх фрикційних насадок. Тут все залежить від виробника, насправді на практиці зайвий раз підтверджується істина - дешеве довго не служить.
  • Стиль їзди, характер місцевості. Якщо постійно навантажувати гальмівний вузол різким набором швидкості з подальшим гальмуванням, або випробовувати автомобіль їздою по горах, то поміняти гальмівні колодки доведеться швидше.
  • Несправності гальмівних циліндрів. Подібного роду проблема призводить до швидкого зносу не тільки колодок, але й дисків. У цьому випадку комплексний ремонт гальмівної системи неминучий.

Після якого пробігу потрібно змінювати колодки

Багато факторів впливає на те, коли потрібна заміна гальмівних колодок, тому майстер, як правило, може назвати його в кожній окремо взятій ситуації. Наприклад, якщо говорити про барабанну (або ж задню) гальмівну колодку, то її можна міняти після того, як пробіг авто складе не менше 30 тисяч кілометрів при нормальному режимі експлуатації. Якщо мова йде про дискову (або передню) колодку, тоді варто відштовхуватися від цифри в 10 тисяч кілометрів. Але це тільки нижня межа можливого кілометражу. При акуратній їзді вона може бути набагато вищою.

Які основні ознаки несправності гальмівних колодок і дисків

Помітити несправність колодок або дисків можна кількома шляхами.

По-перше, при візуальному огляді. Це означає, що через якийсь період часу ваше авто потрібно направити на профілактичний технічний огляд. Якщо ви бачите, що, наприклад, диск у деяких місцях стертий, то це вже свідчить про те, що ремонт необхідний. У таких випадках можна поміняти його або зробити проточку диска.

По-друге, після появи стороннього деренчливого або свистячого звуку, а також биття при гальмуванні на високій швидкості. Після цього рекомендується негайно звертатися в автосервіс, щоб гальма не відмовили вам одного разу прямо посеред дороги.

По-третє, по роботі педалі гальма. Якщо при натисканні на неї гальмування відбувається занадто різко або навпаки тільки через кілька секунд, то тут на обличчя неполадки з гальмівними колодками, які вже прийшли в непридатність. Також потрібно дивитися за рівнем гальмівної рідини. Якщо її стало менше з незрозумілої причини - необхідна діагностика авто. У іншому випадку потрібно також поміняти гальмівну рідину.

Деякі автомобілі мають на панелі приладів датчик зносу колодок. Але іноді він видає «помилкову тривогу» через невелике замикання при попаданні рідини. Тому багато автомобілістів від нього просто відмовляються і надають перевагу звичайному візуальному огляду.

Завжди потрібно пам'ятати, що нехтування завчасною діагностикою транспортного засобу загрожує неприємними наслідками. Вартість капітального ремонту гальмівного механізму обійдеться набагато дорожче, ніж проста заміна несправних деталей.

Як здійснюється заміна гальмівних колодок

Алгоритм заміни дискових колодок приблизно наступний:

  • Автомобіль ставиться на домкрат, колесо демонтується, під днище авто встановлюється підпір.
  • Відкручуються напрямні супорта, знімаються фіксуючі скоби (якщо є). Якщо додатково є датчик зносу колодок, то від'єднується гніздо.
  • Старі колодки відводяться, вдавлюється гальмівний поршень, після цього вони виймаються.
  • Проводиться установка нових колодок і збір деталей гальмівного вузла в зворотному порядку. Встановлюється колесо.
  • Прокачуються гальма.

Алгоритм заміни барабанних колодок наступний:

  • Перший пункт повторюється аналогічно з дисковими колодками.
  • Відкручуються фіксуючі болти гальмівного барабана й проводиться його зняття.
  • Звільняється трос ручного гальма, знімаються пружини, тяги, а потім і колодки.
  • Проводиться заміна колодок і збірка гальмівного вузла в зворотному порядку. Встановлюється колесо.
  • У кінці потрібно перевірити роботу заднього гальмівного механізму (поставити на ручне гальмо й прокрутити колесо).

Приклади робіт

Наші сертифікати

Записатися