вул. Міста Шалетт 1А

СТО: 09:00-20:00; Автомийка: 08:00-22:00

Заміна кульової опори

Коли автомобілю потрібна заміна кульової опори, перед водієм стоїть такий вибір:

  • Використовувати оригінальну запчастину або дублікат?
  • У якій СТО краще її поміняти?

Варто відразу зазначити, що самостійна заміна кульової - важке заняття, оскільки для цього необхідний спеціальний знімач кульових шарнірів. До того ж, майстер автосервісу, маючи під рукою підйомник / домкрат і всі потрібні інструменти, нерідко може впоратися із завданням навіть за годину.

Вибір між оригінальною запчастиною та копією майже завжди грає на користь ліцензованих виробників деталей. Неоригінальні запчастини можуть бути в 2-3 рази дешевше, але їх термін служби найчастіше становить 10-15 тис. км, проти 70-100 тис. км в оригіналу. Чи звертатися в автосервіс з тією ж проблемою вже через півроку - вибір за вами.

Заміна кульової - нескладна операція, яка може бути виконана дуже швидко. Пропонуємо вам переконатися в цьому в автосервісі Дзігора, який здійснює заміну кульової в Києві на лівому березі за доступною ціною. Дізнатися вартість даної процедури ви можете в прайс-листі нашої СТО, який розміщений нижче.

Можливо, вас зацікавлять інші наші послуги по ремонту ходової:

Ціни на заміну кульової опори

Послуга Ціна, грн.
Заміна кульової опори (кріп. гвинти або заклепки) 380
Заміна кульової опори (запресована) 420

Чому варто вибрати наш автосервіс

Тільки оригінальні запчастини

У разі кульових опор використання копій деталей категорично не рекомендується, оскільки їх поломка на швидкості може привести до серйозної аварії.


Професіоналізм

Швидка заміна, якісне закріплення кульових, увага до будь-яких люфтів, перевірка підвіски й розвалу-сходження після заміни.


Наш рестобар

Затишне місце, де ви можете пообідати, чекаючи, поки майстер виконує ремонт вашого автомобіля.


Часті запитання

Коли потрібно міняти кульову опору?

Найбільш точна ознака пошкодження кульової - поява призвуку «чак» при подоланні нерівностей дороги, проїзді по ямах, заїзді на тротуар. Цей звук виникає від того, що металева куля, будучи вже не щільно запресованою в полімерну півсферу, при трясці стукає по її стінках. При рівномірній їзді прямолінійною дорогою призвуків немає, оскільки кульова тоді знаходиться в нерухомому положенні, але як тільки вагове навантаження на колесо різко змінюється, кріплення «трясеться» у своїй обоймі. Як правило, набагато частіше виходить з ладу нижня кульова опора. Через конструктивні особливості на неї припадає майже все навантаження, в той час як верхня кульова виконує тільки підтримуючу функцію. Несправна опора може привести до дефектів інших частин кермової, і навіть до втрати керування автомобілем на ходу. Іноді разом із заміною кульової опори необхідна заміна кермового наконечника. Провісником виходу з ладу цього елемента підвіски є пошкодження гумового пильовика. При цьому заявлений виробником ресурс дорівнює саме терміну придатності гуми, після чого вона починає розтріскуватися від морозу або плавитися від високої температури влітку. Якщо вчасно замінити пильовик, то коли термін служби кульових опор підійде до кінця, то нерідко опора може прослужити ще стільки ж, скільки вже прослужила. Чому саме пильовик несе відповідальність за цілісність кульової? Відповідь знаходиться в конструктивній особливості. Кульова опора являє собою палець, з одного боку якого - металева куля, а з іншого - різьбове кріплення. Палець у заводських умовах запресований у обойму з полімеру (пластика), в якій він може вільно обертатися в будь-якому напрямку. Між пластиком і металом не повинен бути навіть найменший зазор. Якщо туди потрапить бруд або пісок, вони почнуть стирати полімер, діючи як абразив. Крихти від стертого пластику тільки погіршують становище, і вихід опори з ладу набуває лавиноподібний характер. Пильовик захищає шар і обойму від попадання бруду між ними. Тому як тільки він починає рватися - це можна помітити візуально, коли виконується діагностика ходової – кульова опора може швидко зламатися.

Як здійснюється заміна кульової опори

Для огляду й діагностики стану кульових опор алгоритм дій наступний:

  • Автомобіль потрібно підняти. Найкраще - на підйомнику, але це можливо тільки на спеціалізованих автомайстернях. Якщо автопідйомника немає - можна скористатися й звичайним домкратом. При цьому обов'язково встановити упори під колесо з обох сторін, щоб машина не поїхала ні вперед, ні назад. Також після підняття на достатню висоту по техніці безпеки під днище потрібно встановити страхувальну підпірку аналогічної висоти - на випадок, якщо домкрат відмовить.
  • Кілька разів покачати колесо, тримаючись руками за його верхній і нижній краї. При цьому потрібно докладати максимальні зусилля. Якщо чути стукіт - це може бути або пошкодження кульової опори, або люфт підшипника маточини колеса. Для перевірки потрібно натиснути на педаль гальма і знову покачати колесо. Якщо звук зник - люфт у підшипнику, якщо стукіт зберігся - потрібна заміна кульових опор.

Алгоритм заміни кульової опори

  • Колесо має бути повністю вивішеним (тобто висіти в повітрі й вільно прокручуватися). Відкручуємо болти кріплення і знімаємо колесо.
  • Відкручуємо гайку з'єднання кульової опори й поворотного кулака. Але не повністю, а тільки на 2-3 витка різьби.
  • За допомогою знімача випресовуємо кульову з поворотного кулака.
  • Якщо кульова була встановлена ​​на заводі, швидше за все, вона з'єднана заклепками з нижнім важелем підвіски. Заклепки потрібно висвердлити. Рекомендується зробити лідерний отвір 3-мм свердлом чітко по центру, і вже потім його розсвердлювати.
  • Збірка в зворотній послідовності. Якщо в підвісці вашого авто з'явився характерний стукіт, не полінуйтеся оглянути кульові опори. Виліт кульової під час їзди вивертає колесо як завгодно, що робить автомобіль абсолютно некерованим. Це може привести до серйозної аварії, а якщо кульова опора вилетить на швидкості понад 80 км / год - автомобіль легко може перевернутися. Бережіть себе і звертайтеся до хороших фахівців!

Приклади робіт

Наші сертифікати

Записатися